سوالات رایج

1. وظایف کارشناس دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ مانند یک چتر است که تمام تکنیک‌ها زیر این چتر قرار میگیرد.کارشناس باید علاوه بر اینکه با این تکنیک‌ها آشنا باشد توانایی استفاده از آنها را نیز داشته باشد.

مثلا از سئو برای پیش برد افزایش ترافیک و جذب بازدیدکننده استفاده کند.

2.سربرگ چیست ؟

امروزه سربرگ به عنوان یکی از اصلی‌ترین اقلام ست اداری به شمار رفته و هر سازمان معتبری می‌تواند با استفاده از یک سربرگ مناسب، به تبلیغات موثر نام تجاری و کسب و کار خود بپردازد.

سربرگ در برقراری ارتباط صحیح با مخاطبین و مکاتبات اداری حرفه‌ای کاربرد فراوانی دارد و در همان نگاه اول، ماهیت یک کسب و کار و اعتبار یک سازمان را به راحتی به نمایش می‌گذارد. محتوایی که در یک سربرگ ثبت می‌گردد شامل لوگو و نام تجاری هر سازمان که به عنوان اولین و اصلی‌ترین بخش ثبتی است، اطلاعات تماس همچون شماره تلفن و فکس سازمان، آدرس وب‌سایت و آدرس پستی سازمان می‌باشد.

4.کارت ویزیت چه ویژگی هایی دارد ؟

کارت ویزیت یکی از مهم ترین و موثرترین ابزار بازاریابی و جذب مشتری است که شما می‌توانید در جیب خود داشته باشید

از ویژگی های مهم کارت ویزیت، انتقال سریع و آسان اطلاعات مورد نیاز به مخاطب می باشد

طراحی کارت ویزیت یکی از جذاب ترین کارهایست که می​توان با نرم ​افزارهای گرافیکی انجام داد.

و البته یکی از پرسودترین کارها هم به حساب می​ آید!

میتوان گفت هر کاری که راه‌اندازی می‌شود،

صاحبان آن به دنبال تهیه یک کارت ویزیت متناسب باکسب و کارشان هستند.

اگرچه ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که همه چیز به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود

و شبکه‌های اجتماعی روز به روز گسترش پیدا می‌کنند،

اما کارت ویزیت همچنان یکی از موثرترین راه‌های جذب مشتری به یک کسب و کار محسوب می‌شود.

5. دیجیتال مارکتینگ در سئوچه تاثیری دارد؟

( سئو ) واقعا یک بخش جدایی ناپذیر از بازاریابی دیجیتال است.

بهینه سازی موتورهای اجتماعی و رسانه های اجتماعی، بازاریابی موتورهای جستجو، اتوماسیون محتوا، بازاریابی محتوا، بازاریابی تجارت اینترنتی، بازاریابی رسانه های اجتماعی، PPC، تبلیغات صفحه نمایش، بازاریابی ایمیل و …، مجموعه های بازاریابی دیجیتال هستند.

6. MailChimp چیست؟

MailChimp ابزار بسیار خوبی برای کسب و کارهای کوچک و بازاریابی با ایمیل است.

MailChimp به شما این امکان را می دهد که کمپین های خوب را دنبال کنید، فهرست های

پستی خود را مدیریت کرده و تأثیر بازاریابی خود را پیگیری کنید.

تجزیه و تحلیل سئو

هنوز به کمک نیاز داری؟

ما با روش های زیر به شما کمک می کنیم

اطلاعات همکاران

کسانی که جزو مشتریان راضی ما هستند را ببینید
بیشتر بخوانید

اخبار و مقالات مرتبط

برای کسب اطلاعات بیشتر و خواندن مقالات مرتبط می توانید به قسمت بلاگ ما سر بزنید
بیشتر بخوانید

تماس با تیم پشتیبان

برای گرفتن مشاوره رایگان در خصوص دیجیتال مارکتینگ و یا آنالیز کسب و کارتان با تیم پشتیبان ما تماس بگیرید
بیشتر بخوانید